Колеги, здравейте и Честита Коледа,
Като я взех алфата на капака над ангренажния ремък имаше изписана с жълт фулмасер една цифра с километри. Имате ли представа това километрите, на които е сменян ремъка ли са или нещо друго? Практика ли е при смяна на ремъка да се изписват километрите на капака на ангренажа. Може ли човек да се довери (донякъде разбира се) на тези цифри?
Другият ми въпрос е - може ли да се разбере състоянието на ремъка при проверка или трябва винаги да се сменя с нов? Каква цифра стъпва смяната (материали и труд) към момента и къде е най-добре да се прави?
Ще бъда благодарен ако споделите опит.
Като я взех алфата на капака над ангренажния ремък имаше изписана с жълт фулмасер една цифра с километри. Имате ли представа това километрите, на които е сменян ремъка ли са или нещо друго? Практика ли е при смяна на ремъка да се изписват километрите на капака на ангренажа. Може ли човек да се довери (донякъде разбира се) на тези цифри?
Другият ми въпрос е - може ли да се разбере състоянието на ремъка при проверка или трябва винаги да се сменя с нов? Каква цифра стъпва смяната (материали и труд) към момента и къде е най-добре да се прави?
Ще бъда благодарен ако споделите опит.
Comment